توافقنامه استفاده از خدمات

قوانین و مقررات

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه 111 به‌دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت 111grp هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری و سایر خدمات ارائه شده توسط سایت به‌معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه 111 است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه 111 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتیکه در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سایت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی

 

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه 111 استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سایت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه 111 به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

توجه داشته باشید که  300077  تنها شماره‌ای است که فروشگاه 111 از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند؛ بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه 111، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام تجاری فروشگاه ما است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به  mobile111@gmail.com  اطلاع دهید. همچنین از طریق این شماره وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه سایت را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 

فروشگاه 111 به اطلاعات خصوصی کاربرانی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
سایت اینترنتی فروشگاه ما  متعهد می‏‌شود که در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت grp111 شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
یادآور می‌شود که همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سایت مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط تیم تولید محتوا جزئی از اموال سایت 111 محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه 111 محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سایت و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار فروشگاه است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

 کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه 111 محفوظ است.

 درصورت استفاده از هر یک از خدمات سایت کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد، به‌عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی این سایت یعنی  111grp.irاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت 111 هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از 111grp.ir ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
دیجی‌کالا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در شبانه روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. پشتیبانی نیز از ساعت 10 صبح الی 16 عصر روزهای کاری انجام می‌شود.
در نظر داشته باشید که کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت 111 به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند؛ همچنین همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
فروشگاه 111 مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای مجموعه ما محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
 با توجه به ثبت سیستمی سفارش به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد؛ بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایند.

همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
 تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد؛ بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. این مورد نیز بدیهی است که فروشگاه 111 هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده، ندارد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

 

فروشگاه 111 همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سایت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به دفتر مجموعه ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید. 

 

سرویس مهلت تست

 

تمامی کالاهای موجود در سایت دارای شرایط مهلت تست تا 48 ساعت پس از دریافت کالا هستند. فقط به این نکته مهم توجه داشته باشید که فلش مموری و کارت حافظه تنها درصورتی دارای شرایط مرجوعی می‌شوند که مشکل فیزیکی اعم از شکستگی یا خطخوردگی نداشته باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه فرمایید.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری در ابتدا می‌بایست توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سایت کنترل و بررسی ‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق خواهد شد؛ همچنین این سرویس اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا رخ می‌دهد را شامل نمی‌‏شود.
توجه داشته باشید که آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و مسئولیت آن با شرکت حمل و نقل خواهد بود؛ چراکه کلیه کالاهای ارسالی قبل از ارسال توسط فروشگاه 111 بررسی می‌شوند.
برای استفاده از سرویس مهلت تست 48 ساعته سایت دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط  مجموعه 111 دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایت به اتمام برسد و مجموعه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.