رویه های بازگرداندن کالا

در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

 

لطفاً قبل از هر اقدامی از طریق شماره موبایل 09172028022 با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری در ابتدا می‌بایست توسط کارشناسان خدمات پس از فروش سایت کنترل و بررسی ‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق خواهد شد؛ همچنین این سرویس اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا رخ می‌دهد را شامل نمی‌‏شود.

 برای ارسال باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

توجه داشته باشید که آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و مسئولیت آن با شرکت حمل و نقل خواهد بود؛ چراکه کلیه کالاهای ارسالی قبل از ارسال توسط فروشگاه 111 بررسی می‌شوند.
برای استفاده از سرویس مهلت تست 48 ساعته سایت دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل همراه آن ارسال شود. *کالاهایی که پلمپ هستند ( فلش مموری و کارت حافظه) درصورت خراب بودن و کارنکردن مرجوع می‌شود. درنظر داشته باشید که مشکل فیزیکی ( خط و خش و شکستگی) این اقلام شامل گارانتی نمی‌شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط  مجموعه 111 دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایت به اتمام برسد و مجموعه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی سایت جهت عودت کالا می‌بایست محصول را همراه با کلیه اقلام همراه در یک بسته بندی مناسب به نشانی فارس، شیراز، خیابان زند، خیابان توحید، پاساژ پردیس، طبقه زیرزمین، پلاک ۱۱۱، موبایل ۱۱۱ ارسال کنید. عکس رسید پست را نیز از طریق ایمیل یا سایر راه‌های ارتباطی ما در شبکه‌های مجازی ( واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و روبیکا) ارسال فرمایید و به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. توجه داشته باشید که از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری فرمایید.

هزینه بازگشت محصول درصورت تایید تیم کارشناسی برعهده فروشگاه 111 خواهد بود؛ به این ترتیب که پس از ارسال کالا عکس رسید پستی خود را به همراه شماره کارت به شبکه‌های مجازی ما در واتساپ، تلگرام، اینستاگرام یا روبیکا ارسال فرمایید. طی 48 ساعت کاری مبلغ به حساب شما عودت داده خواهد شد. ( فقط توجه داشته باشید که شماره کارت باید متعلق به همان شخصی باشد که در سایت خرید انجام داده است)

پس از دریافت کالا و بررسی مجدد توسط کارشناسان مجموعه از سمت شرکت جهت تعویض یا پرداخت مبلغ با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی‌های لازم طی 48 ساعت بعد انجام می‌شود.