معرفی برند میکروسونیک


برند میکروسونیک یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی دیجیتال است؛که این برند علاوه بر لوازم‌های جانبی دیجیتال در تولید فلش مموری میکروسونیک هم شهرت دارد. فلش مموری میکروسونیک به دلیل کیفیت بالا،سرعت انتقال داده مناسب و دوام قابل توجه،بین کابران محبوبیت زیادی پیدا کرده اند به همین دلیل باید از نمایندگی فلش میکروسونیک در شیراز تهیه شود. میکروسونیک علاوه بر تولید فلش مموری،در زمینه‌های دیگر مانند کارت‌های حافظه،هاردهای اکسترنال و دیگر تجهیزات ذخیره‌سازی داده نیز فعالیت می‌کند. محصولات این برند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت ساخته می‌شوند در نتیجه عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

برای خرید محصولات میکروسونیک کاربران می‌توانند به نمایندگی فلش میکروسونیک در شیراز مراجعه کنند.این نمایندگی‌ها علاوه بر فروش محصولات، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر هم رائه می‌دهند که رضایت مشتریان را تضمین می‌کند. نمایندگی فلش مموری میکروسونیک در شیراز با ارائه مشاوره‌های تخصصی به مشتریان کمک می‌کنند تا محصول مناسب با نیاز‌های خود را انتخاب کنند.

معرفی برند میکروسونیک  

درباره برند میکروسونیک

برند میکروسونیک متعلق به شرکت تایوانی Microdia است که در سال 2001 تاسیس شده و محصولات خود را به دستور کارخانه‌های تولیدی در چین تولید می‌کند. بنابراین فلش مموری میکروسونیک در کشور چین تولید می‌شود. برند میکروسونیک یکی از پیشروهای صنعت فلش مموری است؛ که با تولید محصولات با کیفیت به یکی از محبوب ترین برندها در این حوزه تبدیل شده است.

نمایندگی فلش میکروسونیک در شیراز به عنوان یکی از مراکز توزیع معتبر و مورد اعتماد این محصولات، توانسته جای خود را در بازار به ویژه در بین کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به فناوری باز کند. فلش مموری میکروسونیک با ظرفیت‌ها و سرعت‌های مختلفی که دارد؛ این امکان را فراهم می‌کند تا حجم زیادی از اطلاعات و فایل‌های را به راحتی جابه‌جا و در کامپیوتر یا هارد مورد نظرتان ذخیره کنید. این ویژگی‌ها موجب شده که امروزه افراد برای انتقال از فلش مموری میکروسونیک استفاده کنند.

محبوبترین محصولات برند میکروسونیک

همانطور که گفتیم محصولات برند میکروسونیک مثل : فلش مموری میکروسونیک و کارت حافظه میکروسونیک در بین افراد بسیار پر طرفدار است؛ به همین دلیل ما در این قسمت شما را با محصولات برند میکروسونیک آشنا خواهیم کرد.

فلش مموری میکروسونیک

مدل‌های مختلف فلش مموری میکروسونیک وجود دارد؛ که هر کدام از آن‌ها با ظرفیت‌های 16 گیگابایت،32 گیگ،64 گیگابایت و 128 گیگ به فروش می‌رسد و جز محصولات پر فروش به حساب می‌آیند. فلش مموری‌ میکروسونیک طرح‌های متنوعی دارد به طور مثال: طرح Microsonic Ring  که به صورت حلقه‌ای برای حمل آسان ساخته شده است به کاربران این امکان را می‌دهد که فلش مموری را به راحتی به کلید و یا حلقه کلید خود متصل کنند و آن را همه‌جا همراه خود داشته باشند. علاوه بر این افرادی که اطلاعات مهمی را می خواهند همیشه همراه داشته باشند با این نوع از فلش مموری میکروسونیک می‌توانند کارشان را انجام دهند. طرح بعدی طراحی Microsonic Slim است که شکل باریک آن باعث شده در بیشتر دستگاه‌ها مثل لپ‌تاپ،تبلت از آن استفاده کنند.به سبب باریک بودن این فلش مموری شما می‌توانید به راحتی آن را در جیب و کیف خود قرار دهید.

محبوبترین محصولات برند میکروسونیک  

اما کوچکترین طرح فلش مموری میکروسونیک Microsonic Finger است.این فلش مموری را بر خلاف کوچک بودنش حجم زیادی از اطلاعات جابه‌جا می کند و مناسب افرادی چون دانش‌آموزان و یا افرادی که دائم در حال سفر هستند است. نمایندگی فلش مموری میکروسونیک در شیراز معمولا تمام طرح‌های این نوع از فلش مموری‌ها را دارند که شما با مراجعه به آن‌ها می توانید تهیه کنید.

کارت حافظه میکروسونیک

کارت‌های حافظه میکروسونیک که در دستگاه‌هایی نظیر:موبایل،تبلت،دوربین‌ها دیجیتال و دیگر وسایل الکترونیکی قرار می ‌گیرند باعث افزایش فضای ذخیره‌سازی و انتقال سریع اطلاعات میشوند.کارت‌های حافظه میکروسونیک در ظرفیت‌های مختلفی از 4 گیگ تا چند گیگابایت موجود هستند.همچینین این کارت حافظه در برابر شرایط محیطی سخت مثل:دمای بالا،رطوبت،شوک و لرزش مقاومت دارد.کارت حافظه میکروسونیک در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود و سرعت انتقال داده‌ها هم بستگی به مدل آن‌ها دارد.

کارت حافظه میکروسونیک با بیشتر شدن فضای ذخیره سازی در دستگاه‌های مختلف این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به تعویض دستگاه و با فضای زیادتر اطلاعات را ذخیره کنند.اگر قصد دارید ویدیوها و یا عکس‌هایتان را بدون کم شدن کیفیت آن انتقال دهید کارت حافظه میکروسونیک گزینه مناسبی است.برخی افراد هستند که اطلاعات مهم و حیاتی خود را در کارت‌های حافظه ذخیره می‌کنند تا در زمان بروز  مشکل در دستگاه اصلی اطلاعاتشان از بین نرود. در کارت‌های حافظ میکروسونیک به علت استفاده از فناوری‌های پیشرفته با تمامی دستگاه‌ها سازگار هستند و به راحتی قابل استفاده هستند.شما می توانید برای خرید این کارت حافظه به نمایندگی فلش مموری میکروسونیک مراجعه کنید و با خرید آن در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

چرا محصولات میکروسونیک را بخریم؟

خرید از نمایندگی‌ فلش میکروسونیک در شیراز و همچنین خرید دیگر محصولات برند میکروسونیک به دلایل متعددی توصیه می‌شود.این برند با ارائه محصولات با کیفیت و ویژگی‌های منحصر به فرد توانسته،رضایت مشتریان را به خود جلب کند در ادامه به بررسی مزایای خرید محصولات میکروسونیک می‌پردازیم.

محصولات میکروسونیک به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و فرآیندهای تولید پیشرفته،دوام و کارایی بالایی دارند.

نمایندگی فلش مموری میکروسونیک در شیراز به کنترل کیفیت محصولات اهمیت می‌دهند همین امر موجب قابلیت بهتر فلش مموری میکروسونیک و دیگر محصولات می‌شود.

نمایندگی فلش میکروسونیک در شیراز براساس نیاز شما بهترین محصول را به شما پیشنهاد می‌دهند.

سرعت انتقال داده‌های فلش مموری میکروسونیک بالا است که برای استفاده در دستگاه‌های مدرن مناسب است.

فلش مموری میکروسونیک در برابر ضربه مقاوم هستند و شرایط آب‌هوایی سخت روی آن تاثیری ندارد.

نمایندگی فلش میکروسونیک در شیراز به ارائه خدمات پس از فروش مشتریان اهمیت می‌دهد.

خدماتی که نمایندگی‌های میکروسونیک ارائه میدهند شامل: گارانتی محصولات،مشاوره فنی و رفع مشکلات احتمالی مشتریان است.

قیمت مناسب محصولات میکروسونیک باعث شده که آن را به عنوان گزینه مقرون و به صرفه به کاربران معرفی کنند.

چرا محصولات میکروسونیک را بخریم  

نمایندگی فلش میکروسونیک در شیراز و استان فارس

فروشگاه موبایل 111 که نمایندگی رسمی شرکت IPM را در استان فارس شهر شیراز دارد، ارائه دهنده محصولات مختلفی از جمله فلش مموری میکروسونیک امکان خرید عمده محصولات میکروسونیک را مهیا کرده است. این فروشگاه در خیابان زند، خیابان توحید، پاساژ پردیس، طبقه زیرزمین، پلاک ۱۱۱ واقع شده است. موبایل 111 دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند؛ که شما می‌توانید انواع فلش مموری میکروسونیک را با ظرفیت‌های مختلف و با گارانتی از این نمایندگی خریداری کنید. فروشگاه موبایل 111 به عنوان نمایندگی رسمی IPM علاوه بر فروش تکی، محصولات خود را به صورت عمده نیز عرضه می‌کند. در واقع به شما این امکان را می‌دهد که با قیمت مناسب تر و شرایط بهتری محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با این شماره 09172028022 تماس بگیرید.

دیدگاه شما (0)