معرفی تیم گروپ (Team Group)؛ برندی نوآور در زمینه لوازم حافظه


در سال‌های گذشته، شرکت‌ها و برند‌های مختلفی در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتال به ویژه محصولات و لوازم جانبی مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات پا به عرصه تولید گذاشته‌اند. یکی از این شرکت‌ها، برند خلاق و نوآور تیم گروپ است. تیم گروپ یک کمپانی تایوانی است که در زمینه تولید محصولات حافظه فعالیت می‌کند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت، فلش مموری تیم گروپ است که در بین کاربران و خریداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تیم گروپ
برند تیم گروپ در سال 1997 در کشور تایوان تاسیس شد و به منظور دستیابی به هدف طرح جهانی طراحی و توسعه محصولات مربوط به ذخیره‌سازی حافظه، اقدامات موثری انجام داده است. یکی از اولین محصولات تولید‌ شده توسط این برند، فلش مموری تیم گروپ محسوب می‌شود که همواره در سال‌های گذشته تا به امروز در حال توسعه و بهبود عمکلرد بوده است.

محبوب‌ترین محصولات برند تیم گروپ

کمپانی Team Group به منظور دستیابی به کیفیت تولید بالا و موثر محصولات ذخیره‌سازی حافظه، همواره در حال گسترش تنوع خدمات و بهبود عمکلرد آن‌ها بوده است. تیم گروپ با رعایت آخرین استاندارد‌های به روز دنیا در تولید لوازم‌های جانبی دیجیتال توانسته سهم زیادی از فروش بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. این برند در زمینه طراحی، تولید و توسعه انواع رم لپ تاپ و دستگاه‌های دسکتاپ، حافظه SSD، کارت حافظه و انواع فلش مموری مانند فلش مموری تیم گروپ فعالیت دارد. در ادامه این مقاله از فروشگاه 111 به معرفی و بررسی محصولات تولید‌ شده توسط تیم گروپ می‌پردازیم.

محصولات تیم گروپفلش مموری تیم گروپ

فلش مموری تیم گروپ به طور کلی تحت 2 عنوان مختلف TeamGroup و T-Force طراحی و عرضه می‌شوند. فلش مموری تیم گروپ با توجه به مدل خود از فناوری‌های USB2.0 و USB3.2 پشتیبانی می‌کند و همین امر باعث متغیر بودن سرعت انتقال داده‌ها در انواع فلش مموری‌های این برند محسوب می‌شود. از مزیت‌های تولیدات تیم گروپ می‌توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد محصولات آن اشاره کرد. همچنین گاها دیده شده در تولید برخی محصولات تیم گروپ از مواد بازیافتی نیز استفاده شده است که این امر به حفظ محیط زیست کمک بسیار می‌کند. از جمله انواع فلش مموری‌های تولید شده توسط تیم گروپ می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:
1.    C175
2.    C211
3.    P10
4.    M200
5.    U55

کارت حافظه تیم گروپ

کارت حافظه تیم گروپ به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات و داده‌های مورد نظر در دستگاه‌های دیجیتال مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و دوربین‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت‌های حافظه ‌برند Team Group در 3 دسته SD، میکرو SD و CFexpress قرار می‌گیرد که با توجه به نوع‌های ذکر شده آن کاربرد و عملکرد متفاوتی در دستگاه‌های مختلف دارد. از جمله کاربرد‌های این کارت‌های حافظه می‌توان به ذخیره‌سازی عکس و فیلم در دوربین‌های هوشمند و داده‌های اندرویدی در گوشی موبایل اشاره کرد.

حافظه SSD تیم گروپ

تیم گروپ طیف گسترده‌ای از درایو‌های حالت جامد یا حافظه‌های SSD را برای پاسخگویی به نیاز‌های مختلف کاربران ارائه کرده است. استفاده از حافظه SSD در دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ یا دسکتاپ سرعت و عملکرد شما را در بهره‌وری از این دستگاها افزایش می‌دهد و مزایایی مانند افزایش سرعت بوت شدن و بارگذاری برنامه‌ها، افزایش سرعت انتقال داده‌ها، افزایش طول عمر باتری و ... را برای دستگاه شما به همراه دارد. حافظه SSD تولید شده در تیم گروپ طیف گسترده‌ای دارد که پرفروش‌ترین انواع آن به شرح زیر است:
•    Delta Max: این مدل حافظه SSD برای کاربران حرفه‌ای و گیمر‌ها گزینه مناسبی است، به این صورت که سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه تا 3500 مگابایت بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند.
•    Excellens: مدل Excellens برای کسانی طراحی شده است که به دنبال تعادل بین کیفیت و قیمت مناسب هستند. سرعت خواندن و نوشتن در این مدل بالغ بر 560 مگابایت بر ثانیه است.
•    A19: اگر به دنبال حافظه SSD کم مصرف و مقرون به صرفه هستید، مدل A19 برای شما گزینه مناسبی به حساب می‌آید. سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه SSD به 520 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

رم دسکتاپ و لپ‌تاپ تیم گروپ

حافظه رم نقش اساسی در عملکرد موثر کامپیوتر‌ها و لپ تاپ‌ها بر عهده دارد. رم به طور مستقیم با پردازنده CPU در ارتباط است و داده‌های مورد نیاز را به صورت موقت ذخیر‌سازی می‌کند. از این رو استفاده از یک رم با کیفیت در دستگاه باعث بهبود و افزایش عملکرد موثر آن می‌شود. کمپانی تیم گروپ در زمینه طراحی و تولید رم نیز فعالیت‌های بسیاری انجام داده است و از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از رم‌های تیم گروپ، افزایش طول عمر باتری به علت کاهش ولتاژ رم تا 1.1 ولت در برخی مدل‌ها می‌توان اشاره کرد. طراحی ظاهری رم‌های تیم گروپ بسیار جالب است، به این صورت که برخی از رم‌های دسکتاپ دارای نورپردازی به سبک RGB هستند.

چرا محصولات تیم گروپ را بخریم؟

محصولات و لوازم‌های جانبی تولید شده توسط Team Group با استفاده از دانش به روز و پیشرفته توانسته در مدت 20 سال جایگاه بالایی در سهم فروش بازار به خود اختصاص دهد. این برند سابقه درخشانی در تولید محصولات مربوط به ذخیره‌سازی حافظه در سطح جهانی دارد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، فناوری پیشرفته و تخصصی و افزایش بهره‌وری دستگاه‌های دیجیتال از دلایل خرید محصولات تیم گروپ است. این کمپانی دارای بیش از 300 نماینده فروش در جهان است. در ایران نیز فروشگاه 111، به عنوان نمایندگی فلش تیم گروپ شیراز بوده و محصولات این برند را پخش و توزیع می‌کند.

 

خرید محصولات تیم گروپ

خرید عمده محصولات تیم گروپ

با وجود نمایندگی‌های بسیار تیم گروپ در سرار جهان، خرید محصولات این کمپانی به صورت جزئی و عمده به راحتی امکان پذیر است. با توجه به تنوع محصولات در بازار، قیمت خرید عمده محصولات Team Group با توجه به نمایندگی و مرکز پخش محدوده متفاوتی دارد، بنابراین، پیش از خرید این محصولات، اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید و از مراکز و نمایندگی‌های معتبر، مانند فروشگاه 111 که نماینده فلش تیم گروپ در شیراز است، خرید خود را انجام دهید.

نمایندگی فلش تیم گروپ در شیراز و استان فارس

فروشگاه 111 به عنوان نماینده شرکت ipm دراستان فارس و نمایندگی فلش تیم گروپ در شیراز یکی از معتبر ترین فروشگاه‌های لوازم جانبی مرتبط با ذخیره‌سازی حافظه مانند فلش مموری، کارت حافظه، رم دسکتاپ و لپ تاپ، حافظه SSD و ... است که امکان خرید عمده محصولات با ضمانت اصالت کالا را تضمین می‌کند. جهت اطلاع از لیست قیمت محصولات شرکت تیم گروپ و دریافت مشاوره تخصصی قبل از خرید، از طریق شماره‌های داخل وب سایت با کارشناسان مجرب ما در فروشگاه 111 تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما (0)