معرفی برند ایکس انرژی (X-Energy)؛ تولیدکننده پیشرو در لوازم دیجیتال


ایکس انرژی (X-Energy)، یک برند نو ظهور چینی بوده که فعالیت خود را از سال 2009 میلادی در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات دیجیتال مانند پاور بانک، شارژر، کارت حافظه، کابل و فلش مموری ایکس انرژی آغاز کرده است. این برند در سال‌های ابتدایی فعالیت خود تنها به تولید باتری می‌پرداخت اما به مرور زمان و با پیشرفت فناوری‌ها و تکنولوژی‌های خود توانست طیف وسیعی از محصولات با کیفیت و اقتصادی را روانه بازار کند. از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات برند X-Energy می‌توان به فلش مموری ایکس انرژی اشاره کرد.

 

ایکس انرژی

 

محصولات پر فروش برند ایکس انرژی

ایکس انرژی توانسته است با طراحی و تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه سهم بالایی در فروش محصولات دیجیتال در سال‌های اخیر کسب کند. این برند همواره به منظور توسعه و بهبود عملکرد خدمات و محصولات به مرور از تکنولوژی‌های نوینی در ساخت این محصولات خود استفاده کرده است. عمده تولیدات برند ایکس انرژی شامل انواع فلش مموری ایکس انرژی، پاور بانک‌ها، کابل شارژ و کارت حافظه‌ است که در ادامه مقاله به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

محصولات ایکس انرژی

 

فلش مموری ایکس انرژی

یکی از اصلی‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند، فلش مموری ایکس انرژی است. ایکس انرژی تمام توان خود را در توسعه این فلش ‌مموری‌ها به کار برده، به طوری که طیف گسترده‌ای از فلش مموری‌ها در ظرفیت‌های مختلف، از 32 گیگابایت تا 256 گیگابایت را به بازار عرضه کرده است. فلش مموری ایکس انرژی از فناوری USB2.0، USB3.0 و همچنین USB3.1 و  USB3.2 پشتیبانی می‌کند و سازگار با انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوترهای شخصی، لپتاپ‌ها، تبلت‌ها و انواع گوشی‌های هوشمند است.

 

پاور بانک ایکس انرژی

پارو بانک‌ها دستگاها‌یی قابل حمل به منظور شارژ مجدد انواع دستگاه‌ها مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ... هستند. پاور بانک یک باتری قابل شارژ دارد که ظرفیت آن‌ها بر حسب میلی آمپر (mAH) محاسبه می‌شود و هرچه پاور بانک شما ظرفیت mAH بالاتری دارد، می‌تواند دستگاه شما را برای مدت زمان بیشتری شارژ کند. ایکس انرژی نیز در زمینه تولید انواع پاور بانک‌ها به منظور ارائه محصولی با کیفیت در حال فعالیت است. طیف گسترده‌ای از پاور بانک‌ها با ظرفیت‌های مختلف، از mAH 10000 تا mAH 30000 توسط این برند تولید و به بازار ارائه می‌شود. لازم به ذکر است ایکس انرژی در طراحی این محصولات از فناوری شارژ سریع مانند PD و QC استفاده می‌کند.

 

کارت حافظه ایکس انرژی

ایکس انرژی به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات و انواع داده‌ها در دستگاه‌های دیجیتال مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، انواع کارت حافظه را در سبد محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهد. به صورت کلی کارت حافظه‌های ایکس انرژی به دو دسته SD و MicroSD تقسیم می‌شود که در ظرفیت‌های مختلف از 16 گیگابایت تا 256 گیگابایتی موجود است. برای تولید این کارت حافظه‌ها از هر دو استاندارد سرعت UHS-| و USH-|| استفاده می‌گردد. قبل از خرید کارت حافظه از سازگاری آن با سیستم خود اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به خرید اقدام کنید.

 

کابل شارژر ایکس انرژی

کابل شارژر یک سیم به منظور انتقال برق از یک منبع تغذیه برق به دستگاه الکترونیکی مورد نظر است. از کابل شارژر در طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها مانند گوشی‌های هوشمند، لپتاپ‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال و ... استفاده می‌شود. برند X-Energy انواع مختلف کابل شارژ برای دستگاه‌های مختلف را با استانداردها و فناوری‌های نوین تولید و به بازار عرضه کرده است. برخی از محبوب‌ترین کابل‌های شارژ تولید شده توسط ایکس انرژی عبارت‌اند از:

  • کابل شارژ USB-A به USB-C: کابل شارژ USB-A به USB-C برای اتصال دستگاهی با پورت USB-A به دستگاهی با پورت USB-C مورد استفاده قرار می‌گیرد. پورت USB-A یک پورت مستطیلی شکل است، در حالی که پورت USB-C یک پورت کوچکتر و بیضی شکل است.
  • کابل شارژ USB-C به USB-C: این نوع کابل شارژ برای دستگاه‌های مورد استفاده قرار می‌گیرد که هر دو از فناوری پورت USB-C استفاده می‌کنند.
  • کابل شارژ USB-A لایتنینگ: از کابل شارژ USB-A لایتنینگ برای شارژ کردن محصولات شرکت اپل با سیستم عامل IOS استفاده می‌شود.
  • کابل شارژ Micro USB به USB-A: این کابل شارژ مخصوص دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید پایین و قدیمی است.
  • کابل HDMI: کابل HDMI یک رابط برای اتصال دستگاه‌های مورد نیاز به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، لپ‌تاپ و انواع مانیتور‌ها است.

 

چرا محصولات ایکس انرژی را بخریم؟

محصولات و خدمات ارائه شده توسط ایکس انرژی توانسته در مدت زمان کمی رتبه بالایی در بین دیگر برندها به خود اختصاص بدهد. X-Energy  با تولید محصولات با کیفیت و با دوام در میان کاربران و خریداران محبوبیت بالایی دارد. این برند محصولات خود را با قیمت رقابتی مناسب در بازار عرضه می‌کند، بنابراین می‌توانید محصولی را انتخاب کنید که با بودجه شما در یک راستا است.

 

خرید محصولات ایکس انرژی

 

خرید عمده محصولات ایکس انرژی

خرید جزئی و عمده محصولات ایکس انرژی با توجه به طیف گسترده نمایندگی‌ها و مراکز پخش در سراسر دنیا به امری راحت و آسان تبدیل شده است. محدوده قیمت محصولات و خدمات X-Energy با توجه به نمایندگی و مکان پخش می‌تواند متفاوت شود، بنابراین پیش از خرید این محصولات، اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید و از مراکز پخش و نمایندگی‌های معتبر، مانند فروشگاه 111 که نماینده فلش ایکس انرژی در شیراز است، اقدام به خرید کنید.

 

نمایندگی فلش ایکس انرژی در شیراز و استان فارس

فروشگاه 111 به عنوان نماینده شرکت ipm در استان فارس و نمایندگی فلش ایکس انرژی در شیراز یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم جانبی مرتبط با ذخیره‌سازی حافظه و شارژ دستگاه مانند فلش مموری، کارت حافظه، پاور بانک، کابل شارژ و ... است که امکان خرید عمده محصولات را با ضمانت اصالت کالا تضمین می‌کند. جهت اطلاع از لیست قیمت محصولات کمپانی ایکس انرژی و دریافت مشاوره تخصصی قبل از خرید، از طریق شماره‌های داخل وب سایت با کارشناسان مجرب ما در فروشگاه 111 تماس حاصل فرمایید.

محصولات مرتبط

دیدگاه شما (0)